MINU TEISED TRIIBULISED

   Minu esimestest triibulistest on möödas juba niipalju aastaid, et ma ei mäletagi,kas tegemist oli  suure sigadusega või  hoopis mõne tagasihoidliku heateoga, aga teglikult ei oma see seik antud loos mingit tähtsust.
Niisiis minu teised triibulised.
   See on pikem lugu ja  me peame  minema pisut ajas tagasi. See ei alga päriselt nagu muinasjutt. Aga elas kord Delfi, kuhu hulk häid inimesi Eesti erinevatest nurkadest pilte üles ladus .Nagu hiljem selgus,et mitte sellepärast et kõvakettal ruumi poleks olnud, vaid eks ta üks omamoodi väljund oli, kus teiste tehtud pilte vaadata,omi näidata ja suhelda ja takkatipuks ka mõningast kogemust vahetada.Oli rääkijaid,aga oli ka röökijaid ja üleüldse igasugust rahvast oli, kuni aeg, lõpuks sealt ühe maru vahva kamba  fotohuvilisi inimesi välja selekteeris.Hakkasid nad end nimetama OO.Mina ei tea kes selle inetu nime välja mõtles,võibolla isegi et see olin mina ise, aga kuna minu jaoks paremini kõlab "Vabaõhu sõpruskond",siis võtan endale õiguse oma inetul moel  kutsuda meie sõpruskonda just nii ja ei kuidagi teisiti. 
   Vot nii ja viimasel väljasõidul rohelusse (lumist loodust on vist raske roheliseks nimetada,aga samas on ju värvid oma nimed saanud ka kokkuleppel) tekkis nendel osalejatel, kes kohale jõudsid, hea idee - teha  meie sotsiaalvõrgustiku lehel niiisuguseid teema kuid,kus kõik liikmed saavad osaleda kolme pildiga.Ava teemaks kujunes teema "Triibud".Kuna triipe on igal pool,ja kolme pildiga on raske piirduda siis siit ka minu teised triibulised. Esimese hooga  pildistasin triibud üles oma kodus.


Karustellised.Nihukesi pilte leiab kodust tohututes kogustes pildistad kõik kodus leiduvad kangad üles ja ongi. Kuna aga tundus, et asi kisub väga üksluiseks ning väljas on triipe rohkem ja nad on ka põnevamad nii tuli minna.


Selle pildi inimtühjuse saavutamiseks tuli inimesed trepilt ära ajada. Aga ega neid ei tea mis palju polnud.Ühed tüdrukud tegid pääsukest ja kui nad märkasid, et ka mina tahan sellest osa saada, pakkisid nad end ruttu kokku ja tõmbasid uttu.Lisaks veel üks revolutsiooniline muurahvuslasest mutt, aga ka tal olid omad asjad ajada, igastahes barrikaade ta ei ehitama ei hakanud.


Need triibud jällegi on sümboolsed - Ets ja pojad(Andu,Jürka,Rein,Juss ja kaks Ummit)
Need sümboliseerivad Eesti elu, kus kogu Toompea ainus tegevus on kottida Savi Etsi,mille läbi kannatavad ülejäänud inimesed maa rajoonides,aga see omakorda ei koti kedagi.Muideks Tallinna lipp sarnaneb Kreeka lipuga - loodame et saatus ei sarnane. Meil ikkagi Tallinna TV ja uuest aastast tasuta ühistransport.


Triipude väljak.


Pealinna parimad päevitus kohad, seda ka pimedas ja sügisel.


Sellel pildil on kujutatud jalg, triibud on siin teisejärgulised.


Kirik on ära triibutatud.Tundub et ehitusfirmadel on ka triibutus kuu.


Selle pildiga juhtus niisugune asi et, üks tüüp arvas et ma teda pildistasin.Lehvitas mulle pärast,ma viisakusest lehvitasin vastu ise mõtlesin...olgu see minu väike saladus, mis ma mõtlesin.


Niisuguste piltide tegemine on kunst.Selle pildi tegemiseks tuli silda lasta,aga kuna ma niipalju ei paindu,siis heitsin selili.


See siin on kunsti saal.Siit õhkab sellist ürgset jõudu - koopa joonised või midagi sarnast.Vahepeal hakkas juba plagiaadiks kiskuma,aga viimasel hetkel ma ajasin ennast minema.


Lasnamäe longus triibud.


Ja et see kõik liiga luduks ei jääks lisasin lõppu pisut tarkust ja värvi,peamiselt värvi.

4 kommentaari:

  1. Oh, Ilmar, nii sinulik humoorikas veste ja nutikad pildileiud! Triibu teema tundub täitsa vahva ja toob novembripimedusse põnevat ajutegevust ja katseid fotokaga!

    VastaKustuta
  2. Väga armas sissejuhatus oli enne triibulisi pilte! Tubli, et asja nõnda käsile võtsid ja veel peale koduseid triibukesi ka õue oli viitsimist minna ja otsida, leida. Toredad leiud kõik, aga need longus triibud võitsid mind ära :)

    VastaKustuta
  3. Tore oli osa saada sinu tarkusest , värvidest ja vaimukusest !

    VastaKustuta
  4. Ükskõik kuhu ka ei läheks, kõikjal ootavad meid triibud :)

    VastaKustuta